skriv något intressant, tack?

Åh, så tråkigt allt är. Jag sitter här och letar efter några hyfsade bloggar att läsa. Allt är så trist. Alla jävla bloggar handlar om kläder. Kläder, väskor och skor.

Fjortisar putar med läpparna, lägger benen i kors som om de vore kissnödiga, och tar en "dagens outfit" där de senare ordagrant skriver vart kläderna kommer ifrån. Lika många fjortisar postar kommentarer såsom "åh så fiint!", "vill också haaa!".

Men gud, om du så gärna vill ha så är det väl bara att köpa?



Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA

2008-06-02 @ 22:25:27
Postat av: Moa*

du har så rätt så! moa är mitt smeknamn sen jag var typ fyra, men nu har gått och bytt till det också. Så nu heter jag Moa i alla papper och så också!

Obs obs gå absolut inte in på min blogg om du vill ha något intressant att läsa skrev just ett inlägg om nagellack haha. man kan faktikst vara både ytlig och smart :D

2008-06-03 @ 12:21:38
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0