om en månad sticker jag!

OM EXAKT EN MÅNAD ÄR JAG I SCHWEIZ!

Sen ska jag vidare till Washington DC. Jag vet, 24 juli, löjligt sent. Vad fan hinner man göra på en månad? Egentligen väldigt mycket, men jag har aldrig varit på semester mindre än ett halvår. Fråga mig inte varför, för jag har ingen jävla aning.

Just nu är jag skitglad. Det har varit en vecka fylld av ångest och "kommer jag någonsin bort från ruttna Sverige?" och nu är det bekräftat att jag gör det. Swiss ska jag flyga med. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, men jag var så desperat att det kvittade om det så var en fiskebåt jag skulle dit med.

Kommentarer
Postat av: soraia

yey venus! fan vad bra :D jag aker fan tva dagar efter att du kommit

men dt positiva ar att jag ar tillbaka i D.C da eftersom att vi ska

ta planet darifran. prefekt! :)

2008-06-25 @ 21:37:52
Postat av: agape

Eyy, jag tror jag också kommer vara i Washington då! Verkar vara många som ska dit:)

2008-06-29 @ 23:20:03
URL: http://agapes.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0