namn med olika ansikten

Det här med namn är lite knepigt. Jag gillar inte vanliga namn. Anna, Sara, Elin, Emma. Människor med sådana namn finns det för många av, så när man hör talas om en ny person 'som heter Anna' så vet man inte vad man ska tänka. Är hon brunett? Min kompis Anna är brunett. Är hon blondin? Anna från Bigbrother 07 var ju blond. Hur ser den här Anna ut? Jag blir lätt förvirrad. Det dyker upp en massa ansikten, men jag vet inte vilken av de jag ska förvänta mig.

Är det ovanliga namn är det lite enklare. Typ Hichan. Jag tänker på en kines då. Eller Farbodjija. Jag tänker på en tjej med slöja. Jag blir inte lika förvirrad då.

Kommentarer
Postat av: Moa

Moahhaa jag det är inte lätt du venus :P

Men det skulle vara ganska praktiskt omöjligt att hitta annorlunda namn till alla typ sju miljarder på jorden. Några stackare skulle typ få heta hfdöoitfåedsjfld till sist.

2008-06-11 @ 23:39:47
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: surrrau

HAHAHA... balkanmänniskor har de bästa namnen, ingen har typ samma namn, alla där heter olika :P

2008-06-12 @ 00:39:05

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0