lycka

Jag är hemma hos Sara nu. Hennes familj är bortresta vilket betyder att vi kan se på en massa filmer. De har hundratals spännande filmer att välja mellan, jag kissar snart på mig av upphetsning. Det enda negativa är att det finns en massa katter som springer runt, och jag som eh, inte är särskilt förtjust i katter, är inte så glad över det. Men det gör inget.

Jag misstänker att det inte blir någon sömn för min del ikväll. Iiiiih, är helt jävla lycklig nu.




TIPS! SAW IV (4) kommer klockan fyra på TV1000 action. Klockan fyra på morgonen alltså. Om ni orkar hålla er vakna.

Kommentarer
Postat av: surrrau

skärp dej din tönt de bara kattungar du borde skämmas haha :D

2008-06-27 @ 02:20:58

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0