I've earned my happiness

Jag har klarat matteprovet. Jag har klarat både ekvations- och gemotriproven, och är väldigt glad just nu. Jag slipper få ig i matte! Jag slipper gå på komvux! Jag har kämpat och förtjänade det.

Nu vill jag tacka först och främst, PAPPA, för utan honom hade jag inte klarat det. Han hade massor av tålamod och hjälpte mig med allt jag inte fattade. Tack så mycket älskade pappa.

Sen vill jag också tacka Yas, för att hon gav mig en bra formel som jag kunde använda till uträkningen av Pythagoras Sats. Tack!
Och sist men inte minst, min mattelärare Frej, som är nog den bästa matteläraren någonsin. Han har hjälpt mig och förklarat och gett mig en möjlighet att klara matten. Tack så mycket!



Okej. Det lät som om jag hade kämpat mig igenom cancer, eller något.


to. bwo - happiness

Kommentarer
Postat av: surrrau

skitbra jue! :D

2008-06-03 @ 01:25:46

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0