hemma

FRÅN SKOLAN! Det är sant. Hade en föräldrarpresentation där man skulle. precis som namnet indikerar, presentera för sina föräldrar. Dock var farsan inte där, han ville komma men jag totalvägrade. Såhär i efterhands så önskar jag att han hade kommit. Det kändes lite ensamt när alla andra hade sina föräldrar att gulla med och som tog en massa kort.

Det kanske inte skulle vara så hemskt efter allt. Med pappa, som skulle sitta där och flina och göra tummen upp hela tiden. Sedan skulle hans mobil ringa medan alla var knäpptysta, och istället för att stänga av mobilen skulle pappa ha svarat eftersom det förmodligen är Kungen (lillebror) som ringer. Senare när jag skulle skälla ut honom för att han gjorde bort både mig och sig själv, skulle han bli upprörd och säga att när Kungen ringer så svarar man alltid, alltid, spelar ingen roll vad man ägnar sig åt. Sen skulle pappa traska iväg till ICA för att köpa korv - den sorten som Kungen gillar.

Kommentarer
Postat av: Soraia

dt gick ju asbra! önskar faktiskt också att min mamma hade kommit (:

2008-06-04 @ 20:45:10
URL: http://twistedtail.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0