färdigt

Nu har jag städat. Måste erkänna att det känns jävligt skönt, när man kan gå in och inte behöva oroa sig för råttor eller spindlar.

BEFORE



AFTER







Jag fick även hjälp av brorsan. Dock krävde han ersättning.

Sen sa han att;: "Jag skulle också hjälpa dig även om du inte gav mig pengar"

Jaha? Jag föreslog att han då inte skulle få betalt. Han blev sur och sa att det var helt lugnt om jag inte ville ge honom pengar. Men det var ju han som erbjöd gratis städning? Jaja krångligt.

Glad blev han i alla fall när han fick sina pengar.










Här är min boksamling..







Kommentarer
Postat av: Moa*

Fiii faaan så ditt rum såg ut :O Men nu är det ju fint! försök hålla det nuu ;)



Alltså rent trendmässigt är det väl illrosa naglar som alla springer runt med, men jag gillar lila! purple rain, purple raiiin :D

2008-06-05 @ 10:34:25
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: Soraia

haha vilken söt bror! vilken snål syster som ger honom 4 kronor!? :O

2008-06-05 @ 20:04:57
Postat av: venus

han ville bara ha fyra kronor!!!!! :P

2008-06-05 @ 20:28:45
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0