där rök pengarna

Idag var ett av de få gånger jag åt på ett annat ställe än McDonalds. Jag tycker egentligen det är rätt onödigt att äta på "dyra" ställen när man kan fixa en god Mc Chicken på donken för bara 15 spänn. Men, det är bara så fattiglappar som jag tänker. De med mycket pengar behöver ju inte tänka på sånt.

Idag åt jag istället för att köpa nya skor. Jag skyller på Clara. Hon ville först att vi skulle äta där och jag tänkte "yeah fucking right". Sen gjorde jag det ändå. Men jag ångrar mig inte. Maten var så otroligt god att den var värt varenda krona. Pastasallad med kycklingfilé och någon god dressing. Mumsilibabba.








Kommentarer
Postat av: Aisha

Det ser så gott ut palla visa det i bloggen

2008-06-17 @ 01:09:00
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: venus

stick naya

2008-06-17 @ 02:11:33
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: surrrau

VA GOTTTTTTT de ser ut!!

2008-06-17 @ 19:00:50

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0