bråksugen

Jag har inte haft någon konflikt med någon på länge. Rättare sagt, cirka två år (alltså, riktigt bråk). Det känns bra och samtidigt lite frustrerande.Ibland inbillar jag mig att jag bråkar med någon. Jag tänker på någon random person, helst någon jag inte gillar, och föreställar mig att personen har snackat skit bakom min rygg.

Sedan ser jag framför mig hur jag går och konfronterar henne/honom. Jag ger utlopp för min frustration, och snart slår vi varandra gul och blå.

Jag är så inne i mina fantasier att jag glömmer bort att det inte är sant. Det enda jag tänker på är hur blodet kokar av lusten att slå ner den förbannade skitsnackaren. Sedan vaknar jag ur min dvala. "Det var bara en fantasi, lugna ner dig", säger jag till mig själv. Detta måste upphöra kvickt, annars kommer jag snart förväxla fantasi med verklighet och slå ner någon stackars vekling.

Kommentarer
Postat av: Louise - Au pair i USA

nej hennes internet funkade inte och det var inte bara jag utan HELA släkten som var orolig för henne. Men nu är jag lugn iaf.



Hahha jag är som dig. Dåliga dagar och jag vill bråka men ändå inte. Känner att det är "helt fel med USA och denna familj" kommer upp på övervåningen och möts av världens gladaste "Hej Louise! Hur är det" och bråktankarna är som bortblåsta.



kram Louise

2008-06-17 @ 05:42:52
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: surrrau

hahaha venus venus venus...... fett roligt de skulle va o se dej brååka, fett envis du e!!!!!!!! :@@@@@@@@@@

2008-06-17 @ 18:58:57
Postat av: Royal

Du kanske skulle börja med någon kampsport av något slag så du får ut dina aggressioner? Ett litet tips bara. Hehe.

2008-06-18 @ 11:28:14
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: Soraia

VENUS! Du ska inte braka nagonstans ;O

du har vart asduktig och hallt dig borta fran sant.



ha dt bra!

2008-06-18 @ 16:08:54

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0