uppdatering från USA

Jag lever kära vänner! Det har varit en lång och jobbig resa. Låt oss dela upp det i olika delar. Först tar vi när jag var nära att missa planet mot Washington Dulles.

Det visade sig att jag skulle åka med United Airlines. Men det visste inte jag. Jag hade kommit till gaten tre timmar innan för att vara på den säkra sidan. Sedan ropar en biträde att United mot  Washington Dulles skulle börja ta emot passagerare ombord. Jag ser att halva människorna som var i gaten börjar ställa sig på kö.

"Detta gäller inte mig, jag ska ju åka med Swiss". Men när rummet börjar tömmas så går jag fram till en av de som jobbar där och frågar om det här är Swiss..? Hon ser på mig som om jag vore dum och säger kallt att det är United Airlines. Hm. Jag går tillbaka och sätter mig. När rummet börjar tömmas ordentligt och det snart bara är jag och några få kvar, så bestämmer jag mig för att visa henne min biljett istället. 

" Mmm, du måste först stämpla den där borta" säger hon och pekar på en disk bakom mig. Så det var flyget mot Washington Dulles?!?!?!?
Man borde informeras innan om att det är Swiss men att man åker med ett annat plan. Hur ska man annars veta?

 

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0