snart 5 dagar kvar

USA-kategorin är full, trots att jag inte ens har åkt än. Haha. Vill förresten bara försäkra att jag kommer att skriva med åäö, jag ska bara använda mig av samma teknik jag använde under mina två år i Somalia: kopiera och klistra in. Hur enkelt som helst. Ja, tidskrävande, men jag själv tycker att det är sjukt tråkigt att läsa texter som skrivs med aao.

Snart 5 dagar kvar. Wow. Om en vecka den här tiden befinner jag mig i USA. Om jag överlever flyget alltså. Man vet aldrig. Swiss har kraschat en gång, den kan krascha en gång till. Det vore väldigt synd, vem kan underhålla er på samma sätt som jag?

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair blogg

Aah va kul för dig. Hur ser reseplanerna ut? När är ni i NYC osv?



Kram Louise

2008-07-19 @ 03:49:21
URL: http://louisesa.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0