laga mat

Igår började pappa jobba igen och syrran började på sitt sommarjobb. Så alltså var det bara jag och brorsan hemma.

Jag: Pappa, vad ska jag och brorsan äta?
Pappa: Du kan väl laga något?
Jag: .....Vad menar du?
Pappa: Laga mat?.. kanske lite spaghetti med köttfärsås.
Jag: ....kan inte vi bara få pengar till pizza?

Imorgon blir det andra bullar, eller inga bullar alls. Pappa har köpt Billys Pizza till lillebror, men ingenting till mig. Vad fan ska jag äta då? Ska jag gå hungrig hela fucking dagen? Det finns bara två alternativ: stjäla lite pirog från butiken eller (lära mig) laga mat.

Kommentarer
Postat av: Yas

lr så tar du din brors pizza istället för att stjäla från butiken.. E inte jag duktig kommenterar hela tiden så du inte ska känna dig ensam :P thiihih

2008-07-08 @ 12:57:22
Postat av: venus

haha yes ;)

2008-07-08 @ 16:41:28
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0