töntiga turister och tornglassar

Idag var jag och Anne på stan i massor av timmar. Vi gick runtrunt och åkte buss, tog bilder på förvirrade turister med gigantiska ryggsäckar, såg en massa coola skyltar som bl.a. gav en rätten att bestula en utlänning utan att böta. Coolt. Lägger in bilder på det senare.

Anne köpte även en minst sagt uppseendeväckande glass som var stort som ett torn, och blev offer för en massa blickar och viskningar. Att titta lite är väl helt i sin ordning, men att stå där och stirra och viska till varandra är ju bara löjligt. Det var ju inte som att vi satt där injicerade heroin eller något. Vi åt bara glass. Det var kul i alla fall. Jag hade på mig mina "nya" skor och är riktigt stolt över mina guldklimpar. För så lite pengar gör de mig glad och snygg. Dessutom är de bekväma.

Kommentarer
Postat av: Anne

Haha, glassen forever <3



XD

2008-07-17 @ 13:16:39
URL: http://vintagechick.blogg.se/
Postat av: Anne

naaw, tack för det där om rubriken! din rubrik är ju riktigt fyndig den också! :D

2008-07-17 @ 14:15:31
URL: http://vintagechick.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0