monster till svärmor - flopppppp

Filmen Monster till svärmor är verkligen sääämst. Jag hade väntat mig mycket mer, för Jennifer Lopez är en jätteduktig skådespelerska. Jag tycker faktiskt att hon är bättre som skådespelerska än som sångerska. Det är inte ens som om hon kan sjunga. alla fall, den här filmen var en av de sämsta komedierna (????)/kärlekshistorier jag någonsin sett. Urtöntiga repliker, och sämsta humorn (HUMOR?! Jag fattar inte ens att den här filmen beskrevs som ROLIG). Den var så fucking boring att jag stängde av efter halva filmen.

Slösa INTE era pengar på den här filmen. (Jag lånade den av min kompis, så det enda jag slösade var tid).
Jag kan inte fatta att den här filmen fick 3,5 av Moviezine medan Hannibal Rising fick 1.

Jag hatar er moviezine, ni vet INGET om bra filmer. Ni borde u-t-r-o-t-a-s. Jag ska aldrig mer följa era filmråd!

image48


Kommentarer
Postat av: clara

venus! den filmen är ju asbra, det är en gullig historia och rolig, kolla på hela :D

2008-01-28 @ 18:05:58
URL: http://arrrested.blogg.se
Postat av: venus

stick clara filmen sög :P

2008-01-28 @ 20:01:41
Postat av: Anonym

2008-07-15 @ 21:33:03
Postat av: Anonym

2008-07-15 @ 21:33:11

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0