i love paris

image98


Gaspard Ulliel är inte det enda som får mig att stanna upp. Elijah Wood? What? Frodo + Gaspard?

Jag har inte sett den här filmen, och den lockar mig tyvärr inte. Trots det så ska jag nog se den, känner mig tvungen då Gaspard är med. Men jag förundras över en sak, filmen heter Paris Je t'aime - Paris, jag älskar dig. Dock förstår jag inte riktigt vad Elijah Wood eller Natalie Portman har med Paris att göra. Och eftersom hela filmens titel är på franska, antar jag att karaktärerna talar franska. Men de två kan väl inte det språket? Så då är väl inte filmen heller på franska.

Men som sagt så har jag inte sett den och trailern sa mig inte mycket, så var ingen fitta om jag är helt ute och cyklar (vilket dumt uttryck).

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0