carola

Ska visst vara med i melodifestivalen igen. Tillsammans med en kille som heter Andreas Johnsson. Jag har ett vagt minne av att han var med någon gång, med en happy-låt, men kommer tyvärr inte på vad låten heter.

I alla fall, kan inte Carola bara step back och låta andra få en chans istället? Hon har ju för fan redan varit med femtioåttatusengånger (grov överdrift). Och svenska folket bara röstar på henne. De röstar och röstar och röstar.
Personligen tycker jag Carola är överskattad. Hon är bara en jobbig, fanatisk gammal hagga som inte borde ha vunnit 2006. Istället borde det ha blivit mina älsklingar, BWO, som hade en mycket bättre och roligare låt.

Om hon vinner igen kommer jag hänga mig. (Inte bokstavligen så klart. Jag gillar faktiskt att leva)

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0