att vara trög

Nu kallar Sara mig för en trögis (alltså att jag är trög).
Enligt ordlistan så är att vara trög = att tänka långsamt.

Jag förstår inte vad mitt tolkande av hennes kommentar har med tröghet att göra. Det var väl det Sara menade, att jag skulle skaffa ett liv = komma tillbaka från dem döda? Men jag är inte död, så jag har med andra ord ett liv. Varför säger hon nu att jag är trög? Har hon då accepterat att jag lever = har ett liv? För man måste väl ha ett liv för att kunna tänka långsamt =vara trög?

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHAH SHIIIT! TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖG

2008-02-29 @ 02:41:08
URL: http://dizliike.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0