sanningen om min julafton

Folk tycker synd om mig när jag säger att jag inte firar jul. Men gud vad hemskt, säger dem och glor medlidande på mig. Presenter då? Julmat? Kollar inte jag ens på Kalle Anka? Folks reaktioner är obetalbara. Det verkar vara lag på att se samma jävla Kalle Anka utan byxor varje år. Jag har aldrig firat jul, varför skulle jag plötsligt drabbas av sorg? Jag menar, hallå, är inte ni ledsna över att ni inte firar Hanukkah? Nej, varför skulle ni, ni har ju aldrig firat det förr.

You can´t miss what you never had.

Kommentarer
Postat av: soraia

Haha bra skrivet där!



Ja.. jag är fucking fegis :/

2008-12-25 @ 00:16:17
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: surrrau

HAHAHAHA

"samma kalle anka varje år utan byxor"



HAHAHAHAAAAAAAHAHAHA VENUUUUUS I LÖÖV UUUU :P

2008-12-25 @ 01:39:13
Postat av: Anne

Svar: Aww, ledsen - inget mirakel :P

2008-12-25 @ 12:31:16
URL: http://vintagechick.blogg.se/
Postat av: Kebabbzziiic 424

Hahaha walla sant. "Vadå, får du inte julklappar" :O:O:(

Nej mothafuckas jag får ramadan-klappar :P

Toffelkillen har inte ens haft rättegång än...Rättegång 31/12..snyggt datum va ? Han riskerar mellan 5-15 års fängelse för "förolämpande av statschef" eller ngt i den stilen. Det som talat för hnm och kan sänka hans straff är det faktum att han missa :D:D:D

2008-12-25 @ 20:06:50
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/
Postat av: surrrau

uppdatera din jävla tönt

2008-12-25 @ 23:31:06

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0