pojke vill bli lucia



För det första så förstår jag inte varför Freddy ens vill bli lucia. Är du gay, lilla Freddy? Vill du bli mobbad resten av skolåret? Varför i hela friden vill du ha på dig en lång, vit klänning och ljus i håret?

För det andra så är rektorn riktigt jävla löjlig. Om folk vill se honom som lucia, låt honom bli det för i helvete. Så fort jag såg rubriken visste jag att rektorn var en kvinna. Kvinnor är så sjukt jobbiga, de ska alltid lägga sig i och hålla på. Hade det varit en man så hade han inte brytt sig. Rektorn är säkert över 60 också. Det är alltid gamlingar som inte förstår sig på ungdomar.Vår rektor ser jag till exempel aldrig i korridorerna. Om jag gör det så skyndar hon sig alltid och ser så himla rädd ut. Jävla tönt, om du är rädd för barn kanske du borde ha valt ett annat yrke.

Kommentarer
Postat av: Aisha

Hahah, så sant...vår rektor...e dt en kvinna elr man? kolla ja vet inte ens dt.. okej...hon e kvinna..

2008-12-14 @ 15:34:22
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: surrrau

hahahahha bög i tidig ålder!



btw... FAN VA BRA FILMEN BRA!

båda var skiiiitbra yoyoyo:D

2008-12-14 @ 19:17:14

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0