jag älskar pappa

Pappa är den som alltid ställer upp. När jag har tappat bort mitt SL-kort. När jag inte kan hitta min halsduk. När jag behöver hjälp med matte. När jag behöver någon som ska hämta ut tvätten när jag inte kan. När jag kommer hem och är ledsen för att jag är så misslyckad. Jag hade koncentrerat mig på att inte glömma vattenflaskan. Handduken. Pengar till en banan. Men jag glömde det allra viktigaste: själva gymkortet.

Han är den som aldrig säger att han inte orkar. Att han har annat att göra. Jag älskar för pappa för att jag litar mest på honom i hela världen. Jag önskar att alla hade en lika bra pappa som jag.

Kommentarer
Postat av: Anne

Vad gulligt skrivet av dig! ^^

2008-12-03 @ 23:41:35
URL: http://vintagechick.blogg.se/
Postat av: Hafsa

Naaaw Like father like daughter!!!

2008-12-04 @ 14:24:41
Postat av: Yas

"Jag önskar att alla hade en pappa som jag." haha fett söt

2008-12-04 @ 20:53:20

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0