hm

Min lillebror blir tonåring på torsdag så jag tänkte ta med honom på bio. Frågan är vad vi kan se?


My best friends girl

Det här en tjejfilm. Jag kan inte ta med en pojke på en tjejfilm.

Bond - Quantum of Solace
Den dagen jag förvandlas till Harry Potter så betalar jag för en bondfilm.

Sex drive
Host host host. Man tar inte med sin lillebror för att se på porr.

Madagaskar 2
Ja! Det här är det allra bästa valet för både jag och brorsan gillar Madagaskar. Tyvärr har han redan sett den.

De ofrivilliga
Öh, en svensk film? Don't think so.

The day the earth stood still
Den här vill jag se. Fast jag tror inte att brorsan gör det.

Saw V
Nej, min älskade lillebror skulle få mardrömmar i resten av sitt liv. Det här är ingen film man visar för småbarn.


Äsch, jag vet inte, jag låter honom beställa istället.


Kommentarer
Postat av: surrrau

hahahaah shit ska han bli detxD

2008-12-16 @ 22:30:16
Postat av: milkshake

vänta bara venus. vänta bara..du vill inte fixa va? vänta bara, vänta bara

2008-12-17 @ 00:05:26
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0