håll dig ifrån bioduken...

Igår kväll såg jag Bodyguard på femman. Fan vad besviken jag blev. Vad är grejen med att låta sångerskor göra filmer? De borde hålla sig till det de är bra på, stå på scenen, inte framför kameran. Den var så seg, jag zappade vidare till Titanic istället.

Titanic är den bästa kärlekshistorien på bioduken någonsin. Jag blir alltid tårögd när jag ser den, så jag stängde av TVn innan scenen där Jack dör kom, annars skulle jag inte ha kunnat sova på hela natten. Den är så sorglig. Och kemin mellan Kate och Leo är otrolig. Leo Dicaprio har tyvärr släppt sig, han bryr sig inte om sitt utseende längre. Fast det spelar ingen roll, han får ju ändå tjejer.





nu



intressant fakta

When Jack (Leonardo DiCaprio) is preparing to draw Rose (Kate Winslet), he tells her to "Lie on that bed, uh I mean couch." The line was scripted "Lie on that couch", but DiCaprio made an honest mistake and James Cameron liked it so much he kept it in.

källa; imdb

Kommentarer
Postat av: surrrau

visst? fergie sög också i den där filmen.. poison hahaha fett mobbad hon va..

2008-12-17 @ 15:38:08
Postat av: venus

hahahhaa. fast hon hade ingen viktig roll

2008-12-17 @ 16:05:09
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Marra

Där kan vi snacka om förändring!!!

2008-12-17 @ 21:35:56
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0