en modellhjärna är en dålig modell

Tyra Banks är så fruktansvärt oprofessionell. Hon är otroligt fördomsfull, inför varje show har hon redan bestämt sig vad för åsikt hon ska ha. Sedan behandlar hon verkligen sina gäster illa. Hon låter dem aldrig försvara sig, utan förlöjligar dem inför sin publik. Hennes taktik verkar vara att tysta ner det hon inte gillar. Saker som hoppar ur hennes mun är inte heller särskilt genomtänkta. Till en kvinna som hade haft sex med över 150 män så sa Tyra Banks något i stil med; "What happened in your marriage to make you become such a..." sen tystnade hon, men alla med hjärnceller förstod vad det följande ordet hade blivit. Det är pinsamt. Det är lågt mot människor som bestämmer sig för att ställa upp i din show och blotta sig för hela landet.

Förstå mig inte fel. Den där kvinnan var ju självklart riktigt jävla äcklig. Man kan inte vara annat om man särar sina ben för 150 pers, man som kvinna. Men jag hade aldrig insinuerat det. Hon gör ingen illa genom att hora på det sättet, varför är Tyra Banks så förbannat barnslig? Någon på youtube skrev att miss supermodell borde hålla sig till ämnen som skor och smink. Allvarligare saker kan inte hon hantera. Jag håller med.






ps. tyra banks har sina ljusa stunder, hon är riktigt kul och jag gillar hennes show! men sluta häng ut dina gäster så mycket..

ps2. kolla avsnittet med den dumma 18åriga killen som knullar en 15åring. hans svar på varför de är mogna nog att gifta sig är att "we're already having sex and everything.."...kommentarer överflödiga.




Kommentarer
Postat av: Yas

Är du fortfarande vaken?

2008-12-23 @ 04:27:55
Postat av: venus

nej det är en spöke som uppdaterar min blogg :P

2008-12-23 @ 04:41:24
Postat av: Yas

hahahahahaha du uppdaterade för 30 minuter så tänkte att du kanske somnat =P UPPDATERA mycket nu jag har JÄTTEEEe tråkigt och kan inte sova =)

2008-12-23 @ 04:46:25
Postat av: venus

haha jag vet att det är svårt att tro, men jag har ett liv utanför bloggen, SURPRISE :P

2008-12-23 @ 04:48:35
Postat av: Yas

är det därför du fortfarande svarar på mina kommentarer kl 5 på morgonen :P skriv bara ett pyttelitet inlägg så blir jag nöjd och kan gå och lägga mig =)

2008-12-23 @ 04:52:02
Postat av: venus

done

2008-12-23 @ 05:09:13
Postat av: Yas

2008-12-23 @ 08:59:16
Postat av: Yas

oj haha vrf tog du bort inlägget =S

2008-12-23 @ 08:59:46
Postat av: khadra

gillar inte heller tyra banks som programledare i en show där man egentligen ska vara opartisk som talkshow-host, vilket hon failar katastrofalt på.

kollade på ett klipp där man diskuterade om svarta tjejer med ljusare ton särbehandlades jämfört med svarta tjejer med mörkare hy och det kändes som att hon försvarade sig hela tiden. usch.

2008-12-23 @ 17:01:35
URL: http://khadra.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0