elaka läsare

Jag gjorde om listan med heta pojkar, och la till en mer smickrande bild på Christian Bale. Ni får acceptera det eller gå. Tycker man att han är ful så är det som att säga att jag är ful och alla som tycker att jag är ful är inte välkomna till min blogg. Jag tar väldigt illa vid mig när ni förolämpar mannen till mitt framtida barn. Tänk om han skulle upptäcka min blogg när vi gift oss och se hur mycket skit ni snackat om honom? Jag vet att han inte kan svenska men, hallå, google translation är de magiska orden. Han skulle bli så himla sårad och det tänker jag inte acceptera. En kvinna måste stötta sin man, så adios losers.




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA du är så jävla skön venus

2008-12-11 @ 18:25:11
Postat av: rowsie

HAHAHAHAAA DRÖMMA KAN MAN JU ALLTID GÖRA VENUS

2008-12-11 @ 18:29:31
Postat av: milkshake

jag trodde att gaspard skulle vara mannen i ditt liv- the one & only? hade du tänkt att gifta dig med två på samma gång eller vara otrogen? ELLER vara ihop med en och sen dumpa för den andra??!!



Well, well, well Venus Även fast alla inte gillar bale(förutom hans fru och släkt, duuh) så kommer du ALDRIG att få honom live.. och om Gaspard kan du och jag fajta om.. jag kommer lätt vinna men jag gör det bara för ATT pisssss yoooou of!

2008-12-11 @ 19:48:24
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: venus

jag ska vara gift med gaspard i frankrike och bale i usa. duuh.

2008-12-11 @ 22:20:22
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-11 @ 22:25:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0