årets..



The Dark Knight / Australia

Det fanns helt ärligt ingen självklar vinnare. Ja, jag vill gifta mig med Christian Bale, ja Australia var otroligt spännande, men var de verkligen årets bästa filmer? Jag har inte sett alla, men tillräckligt tror jag. Båda var fantastiska, båda fick mig att tänka till, så båda får dela plats.






Mumien: Draknågonting


Behövs ingen förklaring. Det var en skämtfilm som lurade folk på pengar.





Twilight

Enda anledningen till att den här medelmåttiga filmen gillas så mycket är på grund av den där slusken Robert Pattinson som vissa anser vara snygg (?). Jag ser bara flottigt hår och ett mongoansikte.






Yes man

Jim Carrey har ett par år kvar till pensionen!




(i Sverige)

Blondinbella

Alla vet vem hon är, och sedan jag började se på hennes tvdagbok har jag varit i behov av huvudvärkstabletter.




Man kan inte hata henne. Det är liksom för synd. Hur frisk kan man vara om en idol man träffat en gång är viktigare än hela ens familj? Jag visste inte vem Johan Palm var innan det här. Han ser snarare ut som ett mobboffer än en kille som tjejer har som högsta prioritering.







"What is it exactly that the Vice President does?"

Sarah Palin behöver gå en kurs i hur man inte gör sig själv till åtlöje. Man sitter inte bara där framför hela världen och erkänner att man inte vet ett skit om hur ett land styrs..speciellt när det är stor chans att man en vacker dag styr just det landet.



Kommentarer
Postat av: rowsie

Robert är katt. Twilight borde ha blivit den bästa filmen venus. Istället så väljer du TRÅKMÅNS filmer

2008-12-29 @ 21:00:38
Postat av: venus

...du har inte sett någon av dem :P

2008-12-29 @ 21:03:33
Postat av: milkshake

fuck you vadå mongoansikte!!!!???????????? din jävel, du är ett mongoansikte! Både australia och TDK var bääääst ;) omg hade ALDRIG sett den där fanen förut alltså på youtube då, men shiiit jag lovar hon fejkar. hon grät ju inte. jag såg inga tårar orka ljuga fett knäpp hon är. ..."hejdå älksling" haha som om de vore ihop

2008-12-29 @ 23:40:27
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: venus

han blir inte snyggare för att han e känd..mongoansikte

2008-12-30 @ 11:40:27

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0