the notebook - gullig kärlekshistoria



För några dagar sedan såg jag alltså den omtalade Notebook. Jag kommer ihåg att jag lovade att jämföra den med Titanic, men helt ärligt tror jag inte att det behövs. Titanic är en klassiker som går rakt in i hjärtat, och att höra att det fanns en film som berörde lika mycket, om inte mer, fick mig att bli vansinnigt nyfiken. Jag var skeptisk, men öppen.

Jag kan inte annat än säga att jag hade rätt. Det finns ingen kärlekshistoria som går om Titanic. Hur mycket man än irriterar sig på det eviga tjatet om den jävla båten som sjunker, så är det fakta att det är en av de bästa filmer som någonsin gjorts. The Notebook var en väldigt gullig kärlekshistoria. Underhållande och framförd av två suberheta skådisar, Ryan Gosling och Rachel McAdams. Den hade sin charm men tyvärr var det inget speciellt. Inget jag kommer att minnas som något storslaget.

Därför är det helt obegripligt för mig hur man kan jämföra dessa två. Notebook var väldigt förutsägbar, men inte av den typen som gör att man suckar trött. Bara den typen man inte minns. Trots det vill jag rekommendera filmen. Jag gillade den och blev rörd, men förvänta dig inget fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: Aisha

Hah Venus du kanske behöver lite roligt, ja har ett skiiiitroligt klipp från youtube d kmr o dö!!!



http://www.youtube.com/watch?v=0SzSyF85RGE



kolla hahaha!!!

2008-08-19 @ 19:35:54
Postat av: milkshake

Såg dina kommentarer nyss. skickar imorgon.

Vad ska jag säga till dabshill??? assa nammn nummer osv

2008-08-20 @ 00:12:55
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0