some shit i dc

idag var jag i mittpunkten i DC, och jag måste erkänna att jag är glad att jag bor i Sverige. Först av allt så har jag aldrig sett en mer delad stad. I det första kvartet var det fullt av svarta människor. Vartenda en som gick där var svart. Jag blev också eyeballed (dvs. att en ful tjej med vilt hår såg väldigt snett på mig och mina kläder. Avundsjuka, såklart). I ett annat kvarter var det så vitt att jag var rädd att någon skulle slå ner oss när de insåg att vi stack lite ut från mängden.

Hur som helst så var jag i även i Georgetown och Chinatown. Riktigt coola ställen, speciellt Georgetown. Snobbigt men inget ställe jag skulle tacka nej till att bo på.


Kommentarer
Postat av: soraia

dt var EXAKT samma sak när jag var där! helt sjukt ..

sen är dt sjukt dåligt där de svart bor

2008-08-10 @ 15:41:39
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0