hello folks

Klockan ar halv tre och jag packar och laddar ner latar till min nya ipod. Jag vann kampen, som jag visste att jag skulle gora. Jag gick pa samvetet och bonade och bad, och syrran gav till sist med sig. Nu har jag en snygg, bla ipod med 4 GB minne.

Anledningen till att jag inte skriver aao ar helt enkelt for att jag ar for lat. Sorry about that.
Har varit i Pentagon Mall och shoppat idag. Traffade en kompis jag kommer sakna valdigt mycket, men forhoppningsvist traffar snart igen. Det kanns grymt deppigt att jag aker tillbaka. Har haft det alltfor roligt for att vilja aka tillbaka till trakiga Sverige, men nagongang maste ju semestern ta slut.

Den har gangen tanker jag inte bli uttrakad pa flygplatsen. Har kopt den sista i Twilight-serien, sa jag lar ha nagot att lasa pa planet. Plus massor av musik och pengar. 10 timmars vantan ar det den har gangen.

Kommentarer
Postat av: Jessi

kul med ipoden :D

2008-08-23 @ 08:33:16
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: patricia

vem är din favorit av systrarna olsen? :)

2008-08-23 @ 08:44:24
URL: http://human.blogg.se/
Postat av: venus

who the fuck gives a fucking shit om olsen systrarna? var det kanske det som mitt inlagg handlade om? jeez, skaffa liv

2008-08-23 @ 15:27:40
Postat av: milkshake

JAAAAAAAAAAAAAG ÄR FÖRST ATT LÄSA BREAKING DAWN EFTER DIG. OK?? AISHA ELLER NÅGON ANNAN FÅR INTE KOMMA EMELLAN!! OMG EDWARD!!!!!!!

2008-08-23 @ 16:44:18
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0