god morgon

Hej kära älskade läsare! Det var nästan en vecka sen jag skrev sist. Förlåt. Men jag har varit väldigt deprimerad. Hela veckan har jag legat i sängen och gråtit och gråtit, samtidigt som jag knaprat i mig antidepressiva medel. Har inte ens gått till skolan. Det enda jag har tänkt på var USA, bloggen, USA igen, hur länge jag inte uppdaterat på bloggen, USA, hur mycket mina kära läsare väntar på mina inlägg, och USA igen. Alltså i princip det som mitt liv kretsar runt.

Eller inte. Skämt åsido. Jag har bara inte orkat uppdatera den här jävla bloggen. Är det ursäkt nog? Nu har jag haft fem dagars paus och har kommit tillbaka med ny energi. Förlåt för att ni har lidit.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0