förolämpning på högsta nivån

Milkshake påstår i sin blogg att jag inte är en boknörd. Detta säger hon för att jag hellre köper ett badminton set än Breaking Dawn boken. Jag känner mig grymt förolämpad. Bara för att jag hellre vill sporta än slösa pengar på något jag ändå ska läsa på planet, så tar hon till denna grymma metod. Det är att som att säga att Einstein inte är smart. Och det kan man ju inte. Jag skulle gärna ha läst Breaking Dawn om jag fick den gratis, men nu är det inte så.

Ja, jag vet att Harry Potter också kostade pengar. Men skillnaden är jag skulle kunna överleva ett år utan att läsa Breaking Dawn. Med Harry Potter så kunde jag knappt vänta de 5 timmarna jag fick stå på kö efter att den släpptes. Jag älskar Harry Potter. Den kommer alltid att vara min boo. Twilight-serien älskar jag också men inte i närheten av Harry Potter. Så är det och så kommer det alltid att vara.

Kommentarer
Postat av: milkshake

känn dig förolämpad.. Jag ändrar inte mig tills du läst breaking dawn innan du läser den på flyget

så det så! :P

2008-08-08 @ 11:56:36
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0