prison break

..måste vara världens mest spännande serie! Seriöst, jag förstår mig inte på de som påstår att den här säsongen är sämre än de andra. Jag tycker att den är bra mycket bättre än andra säsongen, till exempel!


Sen så har jag hört att det kommer en fjärde säsong. Nej nej, man kan inte dra ut på en sån här serie hur länge som helst, den kommer att tappa sin glans. Den borde ha tagit slut efter andra säsongen, men....


Girighet, ni vet. Nåja, så länge jag får se mer av Michael, så...

image215


Kommentarer
Postat av: surrrau

katttt han till höger mjauuuu

2008-04-29 @ 15:57:19
Postat av: Soraia

SÅ JÄVLA BRA!!!!

man får ett adrealinrus varje gång den sänds!
hoppas den ALDRIG tar slut (:'()

2008-05-01 @ 20:05:28
URL: http://twistedtail.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0