I'm sorry

Förlåt kära älskade läsare. Förlåt för att jag har försummat er denna långa och jobbiga dag. Jag har försummat er och jag ber hemskt mycket om ursäkt. Jag vet hur det känns; att gång på gång checka in din favoritblogg och bara hoppas hoppas - men nej, inget nytt. Ni blir desperata och börjar gå in var femte minut, men still inget nytt. Jag vet hur det känns, och att det är en sådan dag ni haft idag utan ett endaste inlägg från mig. Och för det så ber jag om ursäkt, men medger att det kan komma flera sådana här dagar, fast jag ska göra mitt bästa så att ni slipper lida igen.

Jag ska inte ljuga och säga att jag "inte har haft tid". Jag avskyr folk som skyller på för lite tid, man har alltid tid. Så jag ska självklart vara ärlig: jag var skittrött. Jag har haft en lång dag och orkade inte blogga.

Direkt efter skolan så gick jag till jobbet och kom hem för typ en kvart sen, så ni förstår vilken lång dag jag haft. Jobbet gick jättebra, det var kul och lärorikt, ska uppdatera om det senare när jag mer energi. Ni ska jag bara äta (min mage har inte fått känna på någon mat sen klockan elva idag!) och plugga och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHAHHAH, SJUUUUUUUUUUUUUUK...... " gång på gång checka in din favoritblogg och bara hoppas hoppas - men nej, inget nytt. Ni blir desperata och börjar gå in var femte minut, men still inget nytt." CEPEEEEEE DU E SÅÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN hahahaha

2008-04-09 @ 23:51:44

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0