falsk ursäkt

image213


Här ber Disney-stjärnan Miley Curys om ursäkt för de kommande avklädda bilderna i Vanity Fair. Det påstås att hon blev manipulerad, och bilden som skulle ha blivit ett fint, naturligt porträtt blev istället, "till synes, topless".

Flickan ber nu om ursäkt och svamlar om att hennes familj och tro kommer att vägleda henne genom livsresan (wtf?) och att hon är nu ledsen över vad hon gjort.

För det första; Vart befann sig hennes föräldrar? Enligt Vanityfair så var de (eller barnvakten - BARNVAKT?) på plats. Men då borde de väl för i helvete se till att det inte går vilt till?Vad är det för trams att låta sin 15 åriga dotter plåtas för en tidning utan att ha koll på vad som händer?

För det andra så tror jag inte hon ångrar sig särskilt mycket. Hon säger bara att hon ångrar sig för att Disney kräver det, och att se folk som springer fram och skriker att hon blev utnyttjad, vad ska hon tro?

Men jag lägger ändå skulden på föräldrarna. Jisses, det är inte som att VanityFair är KamratPosten direkt. Hade mitt barn velat vara med i en sådan fnasktidning skulle jag ha varit där med ett förstoringsglas och en domare samt advokat, för säkerhetsskull. Men eftersom jag inte har barn eller ska ha det, så behöver jag inte oroa mig för sådant. Puh.

Kommentarer
Postat av: surrrau

hahaha ere hannah montana ellääää :P

2008-04-29 @ 15:58:02

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0