cooling i bandage

Jag har ont i armen. När jag böjer den så gör det väldigt ont, och såhär har det varit sen imorse. Tänk om jag har brutit armen? Fast då skulle jag väl inte kunna röra den överhuvudtaget. Hm, men jag hoppas nästan på något som gör att jag måste gå runt med bandage. Det vore coolt.

"Vad har hänt med din arm?"
"Åh..alltså..låååång historia, du vet" *himlar med ögonen*. "lovar att berätta en annan gång!"

Låter som något riktigt spännande. Som att man har hamnat i en fajt med en nynazist och kämpat för blotta livet. Man vann över nazisten som skickades till fängelse, och själv fick man en bruten arm på köpet; men det spelar ingen roll för alla tyckte att man hade varit modig och man själv tilldelades ett pris, "årets hjälte".

Det vore coolt.

Kommentarer
Postat av: surrrau

hahaha vi har bandage här hemma ;P

2008-04-30 @ 21:18:00

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0