Care to see my reason?

JOBBINTERVJUN GICK BRA. Jag är faktiskt väldigt nöjd. Intervjuaren var väldigt imponerad av mig och sa gång på gång att jag hade "något". Att jag var mogen, motiverad och skulle komma väldigt långt i livet. Jag svällde över. Mitt ego blev lika stor som fet ost, fast de sakerna han sa visste jag ju redan. Dock ville han vara ärlig, och sa att jag inte är någon man vid första ögonblicket tänker "DET HÄR ÄR EN TOPPSÄLJARE". Det gör inget. Mitt mål i livet är inte att ägna mig åt att sälja en massa skit.

Det blev lite knasigt när han frågade varför jag ville ha pengar, skulle jag spara till något speciellt? Som körkort? Eller var det bara "tillfälliga pengar"? Jag visste inte vad jag skulle svara. Räcker det som svar att jag behöver nya stövlar? Jag ljög inte utan sa bara att jag sparade till sommaren då jag åker utomlands.

Sen hände det som inte fick hända. Det som står som nummer 1 på alla varningslistor. En mobil ringde. Men det var inte min. Utan hans. Puh.




to. mika - stuck in the middle

Kommentarer
Postat av: surrrau

GRATTIIIIIIS BRUSHÄÄÄÄN ;D

2008-04-07 @ 16:44:13
URL: http://dizliike.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0