äntligen

Idag ska jag äntligen köpa skor, efter månader av tjat från pappas sida. Mina stövlar, som för i övrigt är de enda jag använder, är helt slitna och håller på att falla sönder. Istället för att riskera att de pajar när jag är ute, så köper jag nya. Jag har kollat in Dinsko.se och vet vilka jag ska ha.

Hatar att köpa skor, då de måste vara helt och hundra procentlig bekväma för att jag ska bli nöjd, helst vara svarta (nästan alla mina plagg är svarta), dessutom så måste de vara billiga. Inte lätt att vara jag, med andra ord. Nu ska jag bara vänta tills Anna slutar jobbet så går vi ut för att fika (jag avskyr det ordet) och köpa skor till mig. Yeah!


Här är några bilder på mina nuvarande stövlar. Skratta inte, retas inte.

image201

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHA venus skäms fan att sätta ut de fyfan venus :D

2008-04-22 @ 00:21:59

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0