.

Matte första lektion. Förbannade matte, känns som att jag har matte varje jävla dag. Och vår mattelärare är alltid där. Han har typ aldrig missat en lektion. Han ger en förhoppningar när han är 5 minuter sen, och jag tänker att äntligen, idag slipper jag matte...sen kommer han. Alltid.

Inte för att jag vill att han ska vara sjuk eller något. Men kan inte kan typ, sjukanmäla sig på låtsas? För att vila. Bara ligga i sängen och sova eller läsa eller kolla på film. Alla behöver "vila" då och då, fastän jag själv tillhör den kategorin som "vilar" oftare än andra.

Kommentarer
Postat av: surrrau

haha lr hur har också en lärare som ALLTID måste vara på varenda lektion, palla haha

2008-04-22 @ 16:43:37

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0