idol är över

Grattis, Marie med de bigga boobsen! Och hon har ju också varit med i Big Brother har jag hört, men nu kände hon väl att sjunga var hennes grej istället för att medverka i en dokusåpa som går ut på att hora sig så mycket som möjligt. Eller blev hon utröstad? Tror faktiskt det. Men jag måste erkänna att hon verkar vara en schyst tjej, hoppas hon njuter av kändislivet så länge det varar. Om ett år är hon glömd. Precis som Daniel. Ni vet, Daniel Lindström, som vann Idol 2004. Blå ögon, krulligt hår. Ja, han, nu får ni ett vagt minne va?

Kommentarer
Postat av: Anki

Ha ha illa du : P Ja Marie är en värdig vinnare tycker jag ( :

2007-12-08 @ 20:31:19
URL: http://egoanki.blogg.se
Postat av: Hanna

ja har faktist för mig att hon van idol första säsongen :) men är bara vad jag hört, för jag såg inte bigbrother då :)

2007-12-10 @ 16:07:16
URL: http://phoenixx.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0