fjollan

Ja, nu har fjollan slagit till igen. Som kalsongmodell denna gång. Jag talar naturligtvis om David Beckham, som sålde sin karriär i Real Madrid för att vara med i någon Galax lag i USA. Han med sin irriterande skelett till fru är nu båda bosatta i USA, och David vill ju inte vara sämre än skelettet, så nu fotar han för Armani i bara kalsonger. Ja, självklart måste han fotas i bara kalsonger, det är ju en reklam för kalsonger.

Usch, nu kommer väl kvinnor och små flickor bli helt hysteriska och tycka att fjollan är såååå snygg. Och visst är han snygg på bilden. Men det kallas för Photoshop, kära vänner, eller någon mer avancerad program. Jag förnekar inte att han ser bra ut, men David Beckham är så överskattad. Och han kanske till och med skulle slippa undan min avsky, om det inte vore för den där fula, irriterande, fjolliga, brittiska rösten han har. Blä.

PS. Jag vill inte publicera bilden, den kommer att hypnotisera er till att börja bråka med mig om att han faktiskt är snygg och blablabla. Men jag är tvungen. Hur ska annars de (få) som håller med mig kunna  utöka sin avsky mot denna dumma fjolla som inte ens kan spela fotboll särskilt bra? DS.

image26




Kommentarer
Postat av: davidälskaren

David Beckham är megasnygg!!!

2007-12-12 @ 17:56:43
Postat av: Emil

Haha! Jo men kolla där, klart han blev bra ;)

2007-12-12 @ 18:46:10
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: thewaste

Att ha en egen dator är ett beroende ;)

2007-12-12 @ 19:03:48
URL: http://thewaste.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0